maandag 3 september 2012

SCRAPDELIGHT: HB2U

Voor de Card Monday was het mijn beurt om iets op het blog van Scrapdelight te plaatsen.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met papier van Prima Marketing. Niet de allernieuwste lijn, maar wel een heel recente: "Almanac Collection".

My turn to place something on Scrapdelight's blog for Card Monday.
This time I used Prma Marketing paper. Not one of the newest collections, but it is from one of the recents collection: "Almanac Collection".


Deze lijn is echt zo fantastisch. Je kunt echt zoveel met uit het papier halen, dat je niet per se allerlei embellishments nodig hebt en dat is dan ook precies wat ik deze keer heb willen laten zien.

This product line is so amazing, that you don't really have to use embellishments and that's what I wanted to show this time.

(Click to enlarge)
Supplies: cardstock, Prima Marketing Almanac Collection, lace, doily


Enige uitzondering hierop is een doily en wat kant, maar verder is echt alles met de Almanac papierlijn gedaan. 
Eventueel zou de kaart nog verder kunnen worden opgeleukt met de hotfix, maar daar ik heb er bewust voor gekozen dat niet te doen.

The only exceptions I used was doily and some lace, but besides that everything is made wiht Almanac's paper line.
I could've used the hotfix to add some rhinestones on the card, but I consciously chose not to.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

I'm curious what you think of it.

Voor nu in ieder geval een heel fijne dag gewenst!

For now... have a great day!

Toodles,

9 opmerkingen:

  1. Wat een praqchtige kaart en wat een mooi papier.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en stijlvol kaartje Jolanda,
    papier is idd gaaf.
    Ben je alweer terug?
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi gedaan.
    Heb het papier nog ongebruikt liggen, dus je hebt weer wat ideeën gegeven. Dank hiervoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, met mijn favoriete lijn papier. Stuur maar op ik zal er héél blij mee zijn.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O.ja anoniem he. Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...